|
2006 年 7 月 18 日 星期二  |
| 夜生活... |
今日好早就起左身同屋企個d去左飲茶..
老婆真係唔知醒冇黎到...
飲完就左媽咪番屋企就去搵肥仔啦...
去到篤左一陣波..
打左一陣機..
之後就番左屋企啦..
番到去同表弟打左一陣機..
睇左一陣叮叮..
睇完就出左去食飯啦..
食到成8點幾..
之後番屋企沖個涼就出左大美篤接老婆出街啦..
去到等左一陣老婆就出左黎啦..
出到黎一齊去搭車出mk..
出到去行左一陣..
之後就去睇superman啦..
ok好睇啦..
可能自己有d眼訓掛..
睇下呆下禁囉^^...
睇完就送左老婆去搭車..
我自己就搭小巴番去..
番到去成4點幾囉..
之後沖完涼同老婆傾左一陣電話..
今日就係禁多啦..
天日再打啦..
天日多數見唔到老婆佢丫=3=∼∼
算啦真係試下一日唔見個傻妹啦..
|
|