|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
| 搵工日... |
今日好早就起左身去左搵工..
搵左多好間都係話等通知..
勁冇引囉..
唔知點解今日真係好掛住老婆佢..
之後入左去搵佢啦..
入到去等左一陣..
之後佢就出左黎啦..
出到黎去搵彤子...
不過唔知彤子做咩囉..
冇幾內彤子走左..
得番老婆同湯bb..
仲有湯bb個fd..
之後4條友一齊去左食飯..
食完就行左一陣街..
行到禁上下送左湯bb番屋企之後..
我同老婆都搭車番屋企啦..
番到入去行左一陣..
之後同老婆去左飲酒^^...
又食xx..
哈哈唔講出黎啦..
之後玩個個問問題個個game..
哈哈真係勁開心囉..
同老婆諗既野係一樣..
之後12點幾就送左老婆番入屋啦..
我都搭車番番大元啦..
番到黎天歌傾計..
等天日去長洲...
今日就係禁多啦..
去完長洲番黎再打啦∼∼
|
|