|
2006 年 7 月 13 日 星期四  |
| 好悶既一日... |
尋晚老婆係我屋企訓..
訓到成十點幾..
之後我送左佢去搭車就番左學校練波啦..
12點幾練完..
累到死左囉...
番屋企沖涼..
玩左一陣電腦..
之後叫野食..
食完呆左一陣就上左床訓啦..
訓到成7點幾先起身..
起左身食完飯就玩左一陣電腦..
之後去左搵老婆..
點知入到去老婆唔舒服..
冇出到黎..
諗住等老婆出黎見下佢..
一愈玩就一路等..
唔經唔覺玩左成個中...
之後就冇等啦..
sd左個信息比老婆之後就番左大埔啦..
番到去搵肥仔去飲野..
食完番屋企玩msn..
傾下電話..
今日就係禁多啦..
天日再打啦..
ps:天日去搵工..
希望可以搵得到啦..
|
|