|
2006 年 7 月 3 日 星期一  |
| 不會再流淚了...可以已經哭乾了∼ |
尋晚都冇訓過..
今日6點幾開始整野比老婆食..
整好就去車站接佢..
點知等到差唔多成8點都唔見佢..
過多一陣佢打黎話未起身喎..
正一懶訓豬黎嫁..
之後我就番屋企換3番學..
不過番到去勁悶囉..
之後就走左啦..
冇幾內老婆打黎問我想唔想見到佢..
禁等係想嫁姐..
不過最後衰左..
唉∼
個陣真係好擔心好驚老婆會有事..
1點幾個陣老婆打黎叫我過去搵去..
搵左佢我就送左去佢個fd屋企..
行個陣真係冇咩點講野..
個陣真係好驚囉..
送左老婆去個fd到我就番左屋企啦..
之後老婆係msn同我講..
問我gag唔gag到..
唉..
之後係屋企喊左好內...
諗左好多野..
打左比老婆好多次..
過多一陣我就去左12樓搵佢..
之後傾清楚..
我真係好唔明丫老婆..
點解個陣你一定要分開丫..
冇幾內我就番左屋企啦..
飲左d酒..
好快就訓左..
之後老婆打比我..
問知唔知佢係邊個..
我等係知啦點會唔知丫..
傾完我就過去搵佢送番佢入去啦..
番黎個陣諗左好多好多野..
有好多野都唔明..
我唔明點解大家都中意對方..
都要有禁多野要諗丫..
二個人開開心心咪夠囉..
唔係咩..
點解要理人點諗丫..
點解丫..
我今日講個d野唔知你有冇天到..
不過我知道老婆你一定會上黎嫁..
我係到打左一次比你睇丫..
ps:老婆你同我講幾多次都好啦...
就算你所講個個女仔係幾好都好啦..
我都唔會同佢一齊..
我都係會同你一齊..
因為我好清楚尼一種感覺..
係你先比到我嫁炸..
你明唔明丫..
你問我幾多次我都係會禁答嫁啦..
我愛個個係吳婉塋丫..
你知唔知道丫..
我愛你你開心我就會開心丫..
我好清楚我自己做緊咩嫁..
仲之我陳德仲覺得我愛你我就唔會理禁多野丫...
|
|