今日一早番左去考試...
考完就走左啦..
之後左屋企換3仔出去食野...
食完就出左上左家暉到...
之後係到睇碟...
睇到成7點幾之後就番左屋企食飯啦..
食飽飽就上番家暉到..
之後去左燒野食...
成8點幾先走..
走到玩到好夜..
不過得幾個人去..
成1中先番黎...
黎到屋企冇野做...
一個字悶..
之後沖涼訓教..
天日考試...
考埋天日炸要比心機丫..