|
2006 年 6 月 22 日 星期四  |
| 燒野食.... |
今日番去考試...
訓左..
放左就番屋企換3...
之後上左家暉到睇碟..
睇左成幾個中..
由2點幾..
睇到成6點幾..
之後冇啦啦話去燒野食..
我就番屋企食飯先出去..
食完就成班出左去買野..
買完就搭車出去啦...
之後丫楓黎左...
我地就慢慢燒...
得5個人都燒得好鬼開心囉...
之後點幾中先番黎..
番到黎去左中央傾計..
我地係到玩野..
叫丫楓打上電台..
點知真係通左哈哈...
不過最後都係冇打番比丫楓...
最後2點幾就番左屋企啦..
番到去沖涼訓教...
考埋天日就完啦...
太好啦...
好啦唔打啦訓教囉...
|
|