|
2006 年 6 月 19 日 星期一  |
| 又過左一日啦... |
今日好早起身番學...
番到去唔知做咩好鬼熱囉...
之後訓左..
訓左一陣之後起身做啦..
勁難囉..
真係唔多式做..
之後小息訓左..
訓醒起身再做過..
做完就放學啦..
之後上左醫院囉野...
囉完就番屋企食飯啦..
食完就同曾曾出左去借碟上家暉到睇..
之後睇到成7點幾先走..
佢地就走左見面店食野..
我就番屋企食...
食完就出左去溫書...
不過今日好似溫黎溫去都溫唔入腦囉...
溫到10點幾就走左啦..
之後去左搵諾仔個d..
去到坐左一陣之後去左飲野..
飲完去左傾左一陣計...
禁就番左屋企啦..
番到黎冇野做..
天左一陣歌就訓啦..
今日就係禁啦..
就黎又一個月啦..
點解d時間要過得禁快嫁..
好唔想丫...
|
|