|
2006 年 6 月 14 日 星期三  |
| 考試日. |
今日好早起左身番學...
不過番到去超累..
都唔知攪咩鬼...
番到去訓到做考個陣先起身..
第一份英文..
做做下都唔式做...
一路做就一路訓..
訓下做下禁..
之後小息全程訓教...
訓醒左做埋個份之後就放學啦...
放左去左搵丫媽食野..
食完上左見面店坐...
坐左成2個中...
之後益成上左黎..
我同佢就上左家暉到...
上左去打左一陣機..
之後訓教...
家暉3點出左去..
得番我同益成係屋企...
5點幾去左馬會囉錢..
之後上左星星屋企..
上到去打左一陣機.,..
之後番屋企食飯..
食飽就去左溫書啦...
今日唔知做咩真係好比心機溫...
溫到11點幾出去食野..
食完就番左屋企啦..
食日就係禁啦..
唔打啦早d訓..
尼幾日好唔夠訓..
天日希望份中文式啦..
ps:對你仲係放唔低..
仲好想好似以前禁...
不過已經冇晒可能啦...
|
|