|
2006 年 6 月 11 日 星期日  |
| 出街日 |
今日成2點幾先起身...
起左身搵家暉去左見面店..
之後就去左馬會囉錢...
過左一陣益成上左黎...
比埋錢佢...
之後諾仔同丫楓都上左黎...
上到黎食完野就落左波樓篤波...
篤完我就同隹隹去左打機..
打完就番屋企食飯..
完打曾曾放工就打黎啦...
本身就出去唱k既..
點知超貴...
冇唱到...
之後去左網吧打機..
哈哈成幾年冇去過lu...
11點幾走左..
之後番左屋企樓下吹水..
1點中就番左屋企啦..
今日就係禁啦..
睇埋場波訓教..
天日番學..
|
|