|
2006 年 6 月 13 日 星期二  |
| 有番學等於冇番學.... |
今日成8點先起身...
又要打的番學...
番到去唔知做咩...
勁累...
訓足全日...
想天書都冇天到..
lunch番左屋企食..
食完番學...
最尾個堂考試...
做完好快就走左啦..
之後番左屋企換3..
上左家暉到..
上到去睇波...
之後去左見面店食野..
食完就番左屋企啦..
之後8點幾走左溫書...
溫到11點幾..
之後走左食野..
食完去左game城一陣..
冇幾內同丫邪番左屋企睇波...
睇到2點...
之後訓教..
天日考試啦..
要比心機..
不過唔知點解...
今次好似冇咩信心禁..
好似溫黎溫去都溫唔到...
好啦...
唔打啦...
天日再打啦..
ps:d波書晒啦唔買啦...
冇錢了...
今個星期點過丫^^...
|
|