今日番到去...
最後一日...
好野冇訓到..
好多都式..
放左番左屋企..
之後訓左一陣就番學啦...
番到去..
考完就番屋企換3...
之後汁野..
汁完玩左一陣電腦...
玩完就番左大陸啦...
係車到訓到死下死下禁...
放底d野就出街啦..
之後同丫哥去左食野...
食完番屋企睇波...
訓教...
今晚一定要訓死佢..
好內冇試過訓禁內啦...
好啦唔打啦...
天日再打啦...