|
2006 年 6 月 21 日 星期三  |
| 好好禁去愛你... |
今日好早起身番學..
番到去考完tt就走得啦..
之後去左飲茶...
飲完去左剪頭髮..
剪完就上左見面店..
之後坐到成點就番學校考會話啦..
2點幾放左..
放左番左屋企沖涼換3..
之後同媽媽出去食野..
食完行左一陣就街就番左屋企啦..
之後呆左一陣就落左igame..
6點幾番左屋企食飯..
食完就出左去溫書啦..
溫溫下拍霖話好似有人想打佢..
之後冇啦啦又要吹雞出黎..
出晒黎咩野都冇..
o晒..
之後去左m記食野..
食完去左中央坐..
坐左一陣就去左買野食番樓下坐..
坐到2點幾就番屋企啦..
番黎沖涼訓教..
好眼訓丫...
ps:我要忘記你潘玲玲..
好好再去愛...
今次同上次一樣一定唔可以玩玩下..
要認認真真禁去拍拖...
做一個好男友~
|
|