|
2006 年 6 月 17 日 星期六  |
| 星期6休息日^^... |
今日唔洗番學訓到成2點幾...
起身去左野食..
落街個陣見到佢地成班...
之後坐左一陣先去..
去到得自己一個..
之後係禁搵人...
佢地3點幾先出黎..
食完之後去左搵諾仔..
去到坐左勁內..
之後我就走左去搵我丫媽...
8點幾先同丫媽一齊走...
番左屋企食飯..
食完就出左去搵曾曾..
之後二個去左行街...
行到11點幾去搵埋粟米個d..
之後去左中央..
去到係到吹水..
成班呆坐..
之後益成打黎..
叫我地去接佢..
去到接左佢番黎我地就走左啦...
今日就係禁啦..
唔打啦...
天日再打啦..
|
|