|
2006 年 6 月 9 日 星期五  |
| 多謝你地丫... |
今日好番學又打的..
番到去miss冇番..
係到睇碟..
第4堂黑雨...
一心諗住有得走啦..
點知...
要丫媽黎先得...
丫媽又唔肯黎喎..
結果到左3點6先走得...
白癡嫁..
放左學..
就番左屋企換3..
出去攪埋單野啦...
出到去傾左一陣...
之後好冇傾得點..
不過單野都係仲有排煩嫁啦..
傾完就出左去同大佬個d飲野..
飲完就成班落左波樓...
佢地篤完波就上左見面店啦..
上左玩左一陣就後就成班散晒啦..
我就番左屋企食飯..
佢地就番屋企..
之後8點幾出黎打牌..
打打下個實q叫我地唔好再打..
禁就冇打到啦..
之後成班係樓梯口吹水..
成2點幾先走..
番到屋企睇波..
之後家暉上左我到..
近到岩岩先起身^^...
尋晚多謝你地丫...
陳德仲生日快樂丫..
ps:最後你都係冇搵到我..
連一句生日快樂都冇同我講到...
|
|