|
2006 年 7 月 15 日 星期六  |
| 入長洲... |
尋晚都冇訓過..
驚今日唔知醒去長洲..
8點中打比老婆問佢行下未..
點知老婆唔知做咩唔舒服..
之後就入去睇佢啦..
入到去等左成個中先出黎...
出到黎同老婆就同老婆搭車入去啦..
入到去訓左一陣..
傾左好內計..
之後出去行左一陣街..
行完就出左去食飯啦..
食完行番屋企個陣老婆唔知做咩勁唔舒服囉..
個陣真係驚擔心嫁..
真係好驚老婆會有事..
又唔知佢做咩啵..
真係比佢嚇死..
之後囉左藥比老婆食..
食完就哄老婆訓教..
之後點幾中冇啦啦丫邪話曾曾個d有野..
要落去幫手..
之後攪完就番番上樓啦..
番到上去又唔知做咩丫邪同佢條女嘈啵..
之後佢地傾左勁內啦..
最後都係冇事...
之後4條友落勁大雨個陣去左買煙啦..
老婆個傻好又唔囉姐囉..
之後我就囉件3比佢啦..
買完番到上樓有d唔舒服既感覺啦^^...
過左一陣同老婆傾左一陣計就訓左啦..
今日就係禁多啦..
唔打啦.
天日再打過啦...
byebye∼∼
ps:老婆我地一定要比心機儲錢嫁^^∼∼
|
|