|
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
| 累死人啦... |
今日成點中先起身..
好累訓左好內..
起身沖個涼就去搵老婆啦..
去到岩岩打完..
之後佢地去換3..
換完就去搵佢媽咪飲茶啦..
飲茶個陣講左好多野..
飲完就幫老婆去買書..
攪左成個中..
之後先有機會同老兩二個行下街..
行行下去左食野..
食完行左一陣街..
之後就同老婆搭車番入去啦..
番到入去都係冇上提霸..
送左佢番屋企..
之後我就去左涼亭坐左一陣..
d風吹埋黎個一種感覺真係好舒服..
好想再試多一次..
番到屋企傾msn..
沖涼..
今日就係禁啦..
天日同老婆一個月啦..
d時間真係過得好快..
真係好開心..
好想日日都係禁..
吳婉瑩呀..
你知唔知你比左好多開心同幸福既感覺我呀..
應承我呀..
以後你都要比尼一種感覺我呀^^...
你要記住我陳德仲永遠都會係你身邊..
仲有咩問題都會同你一齊解決嫁..
因為...
我愛你呀^^^∼∼!
好啦今日就係禁多天日再打啦..
天日一定會好開心姐..
|
|