|
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
| 擔心死啦... |
今日一早起身出左去食野..
之後去左同肥仔篤波..
篤完打比老婆...
老婆係昌運個邊..
之後我就過左去搵佢啦..
去到佢就整野..
我就周圍行..
行完就同老婆去左搭車啦..
之後係大學等左個傻妹二個中..
個傻妹仲話我今日愛得佢最小啵..
傻妹黎既..
等左佢之後就同佢去搭火車番大埔啦..
點知番到去老婆就走左啦..
都冇機會同老婆一齊..
之後我就番左屋企..
夜晚個陣老婆出左中環..
佢出去個陣我都出去行左一陣..
出去個陣叫左肥仔出黎..
出到黎傾到成2點幾..
之後佢番左去我就周圍行..
一路行一路就打比老婆佢..
點知又冇人天啵..
真係有擔心囉..
仲要唔知點好囉..
又搵佢唔到啵..
之後坐到5點幾番左屋企..
番到去訓左一陣到..
之後又出去啦..
出到去老婆個傻妹成12點幾先打比我..
個陣真係成個人鬆晒^^..
好啦今日就係禁多啦..
有咩既天日再打啦∼∼
|
|