|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
| 同老婆係屋企打機... |
今日成12點幾先起身..
之後同去搵個傻妹..
去到仲係到打緊波..
之後我就去左食等佢..
等左一陣就落番左搵佢啦..
去到差唔多打完..
打完換完3就同左佢地去食野..
食完就送左湯b番屋企..
老婆就上左我屋企打機..
睇碟....
之後係我屋企食飯...
今日同老婆係屋企過真係好開心..
2個人開開心心咩都唔洗埋..
食完傻就送左個傻左入去啦..
入到去..
去食左一陣野..
飲左一陣酒就番左屋企啦..
今日就係禁多..
天日再打啦~~
|
|