|
2006 年 7 月 12 日 星期三  |
| 好累既一日.. |
尋晚都宜家都冇咩點諗過..
真係好累囉..
仲要番工..
天丫..
有d想死既感覺..
不過為左個傻妹幾辛苦幾累都係值得既^^...
今日番到4點就走左啦..
之後番左屋企訓教..
老婆你好傻丫..
又同我講埋d禁既野..
邊個話你比左好多麻煩我嫁..
邊個話你任性嫁...
仲有丫邊個話你唔係一個稱職既女朋友丫..
講個個到傻既..
等我話比你知啦..
你係陳德仲心目中丫..
係最好嫁..
你丫唔好再同我講對唔住啦..
知唔知丫傻妹..
好啦今日就係禁多啦..
唔打啦..
訓先陣..
今晚番黎再打啦..
我同老婆既合照丫^^....

老婆我愛你丫~~
夜晚同老婆去左唱k..
唱到成4點幾先走..
之後老婆上左我到訓...
唱k個陣講左好多野..
宜家知道工冇左唔緊要囉..
冇左咪搵第二分囉..
唔洗唔開心囉..
天日一定要努力搵工..
搵多d錢丫~~
|
|