|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
| 留左家中... |
今日都冇點出街..
都係係屋企過...
尋晚成同都未見過呀瑩啦..
唔知佢點啦...
今日成點先起身..
之後係屋企整野食..
都冇出街...
係屋企打下機天下歌禁就一日啦..
夜晚家姐黎左屋企幫我CUT頭..
剪到都成8點幾囉..
之後出左去食飯...
同屋企個D...
食完就番左屋企啦..
番到去沖左個涼..
之後就出左去接老婆番入去啦..
搭車個陣係到同佢打機..
好快就番到入去啦..
今日同老婆見既時間就係送佢番屋企啦..
講真一句啦..
真係都唔知有冇一個中...
送左佢番左去我就番屋企啦..
番到去天下歌...
HEY下禁就成2點幾啦..
D時間過得真係快...
天日同瑩瑩番教會..
講時講我都好似係第一時去D禁既地方嫁炸...
唔知天日點尼...
天日個傻妹去MK...
應該天日又見唔到佢嫁啦..
好啦今日打住禁多先啦..
天日再打過啦...
|
|