|
2006 年 7 月 30 日 星期日  |
| 冇聊日~ |
尋晚同個傻妹傾到成6點幾先訓...
今日點幾中就起左身...
都唔知攪咩...
起身係屋企hey左一陣...
就去左諾仔到啦..
去到等佢換3之後出街食野..
食完就同佢去踩板..
3點幾番番上去..
上到去訓教..
訓死了^^..
之後6點幾起身玩左一陣電腦就番左屋企食飯啦...
今日老婆應該出黎食飯嫁..
不過..
佢訓死了..
訓到成7點..
最後都係冇出到..
夜晚就係屋企兀下電腦..
傾下電腦..
今日就係禁啦..
ok悶嫁...
又有一日見唔到個傻妹囉...
天日唔知見唔見到佢尼..
好啦唔打啦..
天日再打啦..
去訓一陣先~~
|
|