|
2006 年 8 月 1 日 星期二  |
| 又新一個月啦... |
今日好早起左身就寺番學啦...
番到去交完錢去得...
之後同媽咪去左食野..
食完就同肥仔去左篤波...
篤完又上番見面店陪肥仔食野..
坐左一陣佢就過左去囉野..
我就去左打波..
打完都成6點幾囉..
嘩超累囉..
之後番左屋企訓教..
訓醒食飯..
食完同老婆傾左一陣電話...
天左一陣歌打左一陣機...
之後係床到hey下hey禁...
禁就過左一日囉..
好啦..
天日再打過啦..
今日就係禁多啦..
新既一個月要比d心機啦~~
|
|