|
2006 年 8 月 11 日 星期五  |
| 同呀媽去左醫院... |
今日一早比呀媽叫醒左我..
叫我同佢去醫院..
去到同佢睇醫生...
睇左二個幾中...
睇完就同呀媽去左食野..
食完就同媽咪番屋企..
番到去之後落幫老婆借碟..
借就之後就囉比佢啦..
同佢睇左一陣我就去左太和打牌....
打到成8點幾..
老婆佢係m記等我..
嘩開心死^^...
去接左佢之後就同佢去左搭車送湯b回家...
送完就送埋老婆佢番屋企..
之後我自己都番大元啦..
番到去食飯...
食完傾左一陣msn...
打左一陣機..
今日就係禁多啦..
天日再打過啦...
人流就黎過二千啦...
好野~~
|
|