|
2006 年 8 月 13 日 星期日  |
| 連續第二日都見唔到老婆佢啦... |
今日訓到成2點幾...
起左身去整野食之後就換3落左去啦..
落左去行左一陣...
搵左丫風個d...
之後食完野就番左屋企啦..
番到去訓左一陣..
訓晚食完飯就出左去啦...
出到去攪完單野都成點幾中囉..
之後過左8號搵肥仔傾左一陣野..
訓完番左屋企訓教...
今日散晒...
真係好累好累...
仲有十幾日又要番學啦...
d時間真係好似過得好快禁...
可唔可以慢d呀...
我唔想禁快呀...
唉尼排同老婆見得愈黎愈小..
真係好想好想禁有一日係佢係我身邊陪我呀...
我真係好掛住吳婉瑩呀...
唔打啦訓啦...
希望發個好夢啦=3=~~
|
|