|
2006 年 8 月 10 日 星期四  |
| 去左醫院... |
今日好早起身..
之後同表弟個d去左飲茶...
飲完就番左屋企同佢打左一陣機...
打完就去左搵佢地一齊探諾仔啦...
搭左勁內車..
去到睇左佢一樣同佢傾左一陣計就走啦..
之後我地就番屋企啦..
番到去個幫老婆問左3間書局..
不過都係冇...
失敗....
搵完就搭車番黎啦..
番到黎去左打左一陣機...
之後差唔多番到屋企個陣係樓下發生左d野..
係咩唔想打囉..
想知既問我囉...
最後好彩都係冇事....
之後出左黎去左坐左一陣就番左屋企啦..
番到去同老婆傾電話訓教...
今日就係禁多..
天日再打過啦...
ps:希望諾仔早日好番啦^^^~
|
|