|
2006 年 8 月 14 日 星期一  |
| 悶拿死人~~ |
今日要番學都唔知...
訓到成9點幾...
本身要番9點...
之後問老婆番唔番好..
佢又叫我番...
之後我就沖涼換3番學啦...
番到去...
悶死左...
佢又佢講....
人有人傾...
有d又打牌...
有d又訓...
我就仲勁...
同個fd一齊玩psp...
之後12點好野放得...
我就番左屋企換3...
隹隹就上左黎..
佢到睇碟...
之後睇完就出左去食野啦..
食完就同肥仔去左篤波...
篤完就走左啦...
我就番左屋企食飯..
佢地就出街...
食完飯我就出左去搵諾仔..
佢今日出院啦...
夜晚就去左探佢..
之後傾左一陣計..
傾到12點幾我就去左搵呀風啦..
去到食完野就去左中央坐...
之後同佢傾到3點幾就各有各番屋企啦..
今日就係禁多啦..
天日再打過啦...
byebye~~
|
|