|
2006 年 7 月 29 日 星期六  |
| 唱k日~ |
今日下就係屋企過..
之後4點幾去左諾仔屋企...
去到天下歌吹下水..
好內都冇試過禁過尼一d生活囉..
ok開心嫁..
知道7點幾番一番左屋企食飯..
食完就去左諾仔到..
之後老婆打黎話唱完k宜家番黎..
我就諾仔就過左去搵佢地啦..
過到去等左一陣..
打比佢佢就落左黎啦..
之後我地就慢慢行番去..
送左湯B番屋企之後我地就上左諾仔到唱K啦..
嘩佢屋企D野真係超先進囉..
有D唔知想點既感覺...
呵呵..
愛上了諾仔家了...
唱到點幾中就送左老婆番屋企啦..
今日雖然見得老婆個幾中...
不過已經真係好開心嫁啦..
因為尼個幾中真係過得好開心囉..
送左佢番去之後我同諾仔都番番大元啦..
番到去買左D野食就上番去啦..
上到去睇左一陣電視..
之後係到傾番以前D野..
嘩開心死了..
不過知道左以前既生活真係好冇聊...
所以我同諾仔都知我地一定要改變囉..
唔可以再好似以前禁嫁啦..
好啦今日就係禁多..
天日再上諾仔到..
唱K..
一定要唱死佢..
好啦天日再打啦~~
|
|