|
2006 年 8 月 19 日 星期六  |
| 又番黎香港啦.. |
今日訓到成3點幾..
之後同屋企個d出左去飲茶..
飲完就搭車番香港啦..
老豆唔番香港住..
得我自己一個番...
冇引...
番到黎香港番屋企放底左d野..
之後就出左街啦..
老婆就出左去行街..
得番我自己一個..
我就去左搵諾仔..
睇下佢點..
之後佢就同左我地出左飲野..
飲完老婆就打黎...
過左一陣我就去左接佢啦..
去到等左一陣...
不過白等..
去錯車站...
呵呵...
搵到老婆之後就同老婆個傻妹去左打機..
打到唔記得搭車番屋企..
攪到冇車番屋企..
之後我地行多一陣傾左一陣計...
就搭的士番左屋企啦...
入到就同老婆傾多一陣計我就搭的士番番大元啦..
番到去天左一陣歌..
傾左一陣電話就訓啦..
今日就係禁啦..
一番黎香港就見到老婆好野..
開心呀^^...
好啦天日再打啦..
唔打啦好累啦訓啦~
|
|