|
2006 年 9 月 2 日 星期六  |
| 愛上了現在的生活~不想再改變... |
今日一早起身...
之後去左食野..
食完野就上左諾仔到...
之後上左去坐左一陣..
傾左一陣計..'
唱左勁冇k...
就出左去食飯啦..
食完去坐左一陣又傾多一陣計..
不過食飯個到d野真係好難食囉...
坐完傾完計就番左屋企啦..
番到去睇野..
睇咩..
唔同你講啦...
仲之係好野啦...
不過唔係喊野囉...
係一d開心野...
睇完佢地玩完就走啦...
我就送諾仔番屋企...
係佢屋企坐左一陣..
就番左屋企啦..
今日就係禁多啦..
天日再打過啦...
ps:今日又見唔到老婆啦..
真係好掛住佢囉...
希望天日會見到老婆啦...
仲有二日又番學啦...
愛上了上學...
愛上了籃球....
更加愛老婆...
|
|