|
2006 年 8 月 30 日 星期三  |
| 又多一日見唔到你.... |
今日比老豆整醒左...
之後都訓唔番...
出左去篤波...
篤完去左食野..
之後去左冒險打波...
有d o咀囉...
打完番左屋企..
番到去沖完涼..
之後傾左一陣msn..
傾完去左整番個頭...
整黑番就去剪頭髮..
之後番屋企食飯..
食完去左諾仔到..
囉野..
上去個陣見到呀楓...
之後傾左一陣先上去...
上到去坐左一陣...
天左佢講左一陣野..
之後就番左屋企啦...
番到去傾msn...
沖涼訓教..
今日就係冇..
冇其他啦...
就快番學啦..
好事來的...
今日就係禁多..
天日再打啦..
ps:你真係喜歡自己一個ma?
不再想給我知道你的事ma?
明天又是我自己一個過生活你不埋我ma?
|
|