|
2006 年 9 月 6 日 星期三  |
| 又係好似平時禁~ |
今日起身勁唔舒服...
訓多一陣呀媽同我去左睇醫生...
睇完打比老婆問佢係邊到食野..
點知佢嬲我唔番學...
禁算啦食自己...
食完番左學..
最尾pe...
跑呀跑呀...
跑左勁內先跑左二堂...
放學老婆黎左搵我...
唔知禁算唔算接我尼...
過左黎行左一陣就上左我到啦..
番到屋企整野比老婆食...
我好似係一次整野比人食嫁炸..
你有福啦老婆^^...
食完玩左一陣電腦...
傾左一陣計...
之後就走左啦...
入到去同老婆行左一陣...
就送左佢番入屋啦..
番到黎好累好暈...
之後沖涼訓左一陣..
訓完幫老婆做埋d功課...
今日就係禁多...
天日再打啦..
唔知天日見唔見到老婆尼..
又唔知老婆佢會唔會打比我叫我起身既^^^...
過多二個星期班際籃球...
有嬴冇輸呀...
一定唔可以有輸尼一個字~
|
|