今日一早起身換3...
扮靚同老婆去迪土尼啦...
去到玩左勁多野...
今日真係好似自己生日禁囉..
玩完去左睇煙花...
真係好鬼浪漫囉呵呵...
之後搭車去左沙田睇戲...
睇完去左打機....
不過打得過一陣就山啦...
番到黎就送左老婆佢番屋企啦..
今日真係好好好開心囉..
老婆生日快樂...
i love you~~!