今日可算是嬴左場800米既比賽喇-口-
因為得3個人跑
仲要同班既添
咁都俾我跑到第2
不過
都可以話係尾2既...
我同第一名個個相差一分鐘
第3名個個又同我差一分鐘
如果我冇記錯
我應該係跑左4分鐘的
真係跑得好辛苦= =”
唔知係唔係關我一邊跑一邊同唔關事既人講野既關係呢-口-
不過今次既比賽
令我覺得
我下次唔應該再跑800米-口-
因為實在太辛苦喇>﹏<”
今日本來要跑100米架=-="
不過我冇跑..因為要留返d力聽日跑
加上我冇咩爆發力..仲要跑得慢個隻-口-"
所以索性唔跑囉-﹏-"
當佢宣佈:
女子丙組100米請到召集處召集。。。
就有個同學叫我出賽=-=
因為佢見到我張名牌寫住100米個場賽事U﹏<"
雖然同佢好fd
但係都廢事出0﹏0"
咁我想去廁所啦....
就見到仲召集緊(洗唔洗召咁耐牙!?雖然唔關我事!)
我行到過去個陣...
就聽到點名個老師叫我個名...
之後冇人應啦...
佢就話:
咁多人唔黎既...
我心諗:
緊係啦!係e間學校逼人參加之嘛=-=”
好彩,,,,個老師唔識我咋...
不過我都唔識個位老師0﹏0”
哈哈哈哈(好無聊喔!)