♥- LOvE[anD![♧]*+bE silenT
因為[愛你]-♥
所以害怕[x]失去*你!
tamaki111
暱稱: 幸福並不只是我一個人擁有
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
2008-07-11
2008-07-08
2008-07-04
2008-07-03
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 1 月 24 日  星期四   晴天


2008-01-24 分類: 未分類

今日可算是嬴左場800米既比賽喇-口-

因為得3個人跑

仲要同班既添

咁都俾我跑到第2

不過

都可以話係尾2既...

我同第一名個個相差一分鐘

第3名個個又同我差一分鐘 

如果我冇記錯

我應該係跑左4分鐘的

真係跑得好辛苦= =”

唔知係唔係關我一邊跑一邊同唔關事既人講野既關係呢-口-

不過今次既比賽

令我覺得

我下次唔應該再跑800米-口-

因為實在太辛苦喇>﹏<”



2008 年 1 月 23 日  星期三   晴天


2008-01-23 分類: 未分類

今日本來要跑100米架=-="

不過我冇跑..因為要留返d力聽日跑

加上我冇咩爆發力..仲要跑得慢個隻-口-"

所以索性唔跑囉-﹏-"

當佢宣佈:

女子丙組100米請到召集處召集。。。

就有個同學叫我出賽=-=

因為佢見到我張名牌寫住100米個場賽事U﹏<"

雖然同佢好fd

但係都廢事出0﹏0"

咁我想去廁所啦....

就見到仲召集緊(洗唔洗召咁耐牙!?雖然唔關我事!)

我行到過去個陣...

就聽到點名個老師叫我個名...

之後冇人應啦...

佢就話:

咁多人唔黎既...

我心諗:

緊係啦!係e間學校逼人參加之嘛=-=”

好彩,,,,個老師唔識我咋...

不過我都唔識個位老師0﹏0”

哈哈哈哈(好無聊喔!)