♥- LOvE[anD![♧]*+bE silenT
因為[愛你]-♥
所以害怕[x]失去*你!
tamaki111
暱稱: 幸福並不只是我一個人擁有
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2008-07-17
2008-07-11
2008-07-08
2008-07-04
2008-07-03
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 6 月 18 日  星期三   雨天


2008-06-18 分類: 未分類

咦咦咦!! 

今日拎返尋日派個張通告出黎啦=-="

要上中二升中三銜接課程

好灰喔-口-

仲要係放緊暑假個陣上添

我對學校既印象

簡直趺到落谷底

我唔想上牙> 3<"

唔制牙!唔制牙!

好唔開心牙>口<"



2008 年 6 月 17 日  星期二   晴天


2008-06-17 分類: 未分類

唉!

好灰喔!

今日考中文作文同speaking

我覺得

今次既中文作文會考得好好-﹏-"

bacause

我將自己對嘟嘟既感覺寫左出黎

個感覺真係好正>3<"

 所以就寫左6百幾字出黎

本來仲想寫..

不過望返隻錶

時間唔係剩返好多

所以索性就咁close左去

唔想寫喇!

廢事寫得多

令到個故事有d悶

不過之後就考英文speaking喇!

真係!

好精彩

考兩分鐘

得半分鐘我係講野既..

剩返個分半鐘做咩呢?

就係諗野=-=

明明背好哂

但係去到個陣

佢望住我,,

搞到咩都唔記得哂

佢仲話:

你relax d啦

我又唔係老虎..唔會食左你既..

真係oh my mother喔!

我都知你唔係tiger

但係

你咁樣望住我

就會咩都唔記得哂=-=

唉,,

睇黎今次既英文

會好低低低低低分架喇!

呀>口<

冇喇冇喇冇喇!

乜都冇哂喇!

嗚嗚嗚嗚嗚>口<"

考完之後

我見到何X寶

佢問我借psp,nds玩

鬼有咩=-=

所以就同佢講..

我帶左電話咋,,

佢就話

咁借俾我玩啦

我feel到佢都有電話囉=-=

之後佢拎左部電話出黎=-=

我個陣勁想用粗口罵佢