| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 18 日 星期三  |
| 2008-06-18 |
分類: 未分類 |
咦咦咦!!
今日拎返尋日派個張通告出黎啦=-="
要上中二升中三銜接課程
好灰喔-口-
仲要係放緊暑假個陣上添
唉
我對學校既印象
簡直趺到落谷底
我唔想上牙> 3<"
唔制牙!唔制牙!
好唔開心牙>口<"
|
2008 年 6 月 17 日 星期二  |
| 2008-06-17 |
分類: 未分類 |
唉!
好灰喔!
今日考中文作文同speaking
我覺得
今次既中文作文會考得好好-﹏-"
bacause
我將自己對嘟嘟既感覺寫左出黎
個感覺真係好正>3<"
所以就寫左6百幾字出黎
本來仲想寫..
不過望返隻錶
時間唔係剩返好多
所以索性就咁close左去
唔想寫喇!
廢事寫得多
令到個故事有d悶
不過之後就考英文speaking喇!
真係!
好精彩
考兩分鐘
得半分鐘我係講野既..
剩返個分半鐘做咩呢?
就係諗野=-=
明明背好哂
但係去到個陣
佢望住我,,
搞到咩都唔記得哂
佢仲話:
你relax d啦
我又唔係老虎..唔會食左你既..
真係oh my mother喔!
我都知你唔係tiger
但係
你咁樣望住我
就會咩都唔記得哂=-=
唉,,
睇黎今次既英文
會好低低低低低分架喇!
呀>口<
冇喇冇喇冇喇!
乜都冇哂喇!
嗚嗚嗚嗚嗚>口<"
考完之後
我見到何X寶
佢問我借psp,nds玩
鬼有咩=-=
所以就同佢講..
我帶左電話咋,,
佢就話
咁借俾我玩啦
我feel到佢都有電話囉=-=
之後佢拎左部電話出黎=-=
我個陣勁想用粗口罵佢
|
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | »
|