| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 6 月 24 日 星期二  |
| 2008-06-24 |
分類: 未分類 |
今日去左荃灣牙^^”
順便剪薄左d頭髮
剪完之後...
帶頭"cool"好似好睇過未剪個陣時帶
剪完之後
就好似去左葵芳中心...
差唔多,,,係咁上下既地方啦
荃灣.葵芳.葵興是但一個地方啦-口-
係個廣場迷路-口-
不過我都廢事搵路
直接打俾我媽問佢算喇
我係個到買左個髮夾牙,,,
不過有少少貴
9蚊 $﹏$”
之後
仲買左兩串魚旦
剩係得SPICY
其他都食唔到-口-
哂左10蚊-口-
之後見冇乜野好行
就搭車去補習啦
行去搭車個陣
見到有壽司買@口@”
就買左盒
黃瓜壽司喇
幾好食
而且好有風味..
我未試過係巴士食壽司架>口<”
所以別有一番風味><”
|
2008 年 6 月 23 日 星期一  |
| 2008-06-23 |
分類: 未分類 |
今日派左卷喇
D成績都算好架喇!!
最緊要3科主科都合格
其他唔洗理啦!
我尋日話左俾我媽聽有3科唔合格
佢話:
有冇包括主科先??
有就唔俾你玩電腦
好采冇姐..
嚇鬼死-口-
不過科學考得33分又的確差左d既...
無辦法啦..
我唔係科學既人才-﹏-”
之後就同媽媽影貼紙相...
雖然好鬼老套
不過最緊要成家人都開心嘛^^”
之後媽媽仲買左個銀色既頭"cool"俾我
雖然好鬼平
但係真係好鬼靚架>口<” |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 13 | »
|