今日同個FD子嘈交呀...少少吾開心啦!
不過今日...講真呀...都幾開心架!=]
選左做Yellow H0use既班代表...-w-"
仲有呀...我真係估吾到我會做到喔...
多謝支持我既FD子...*v*
我發覺喇...好似覺得而家多左人錫我支持我喇=}
吾似以前..又悶喎...唉..-3-"
總之...現在最美好..!!! *
我愛中學生活...同FD子們!!@v@