係咪因天氣既關係喔..?!!我今日既心情一樣黑黑暗暗咁...
某班某位同學好賤呀!!成日扮曬野...笑得又樣衰..又係度扮得意..好想嘔呀..! 點忍呀!!我當佢係FD,,佢當我係咩呀...!
仲有...>^<我最愛既師姐無番學!!? 好擔心佢喔...!/_\ 病左定事假呢..?!希望吾好病啦...*=]
希望聽日可以見到你喔...大家努力既臉...感覺好幸福喔"! -v-