又落雨..天氣真係反覆無常喔...*
不過..今日還得開心的!=]
我地1C同1D去左尖沙咀既藝術館喔..!
d展品好得意@@'
我最鍾意個木仍伊...又恐怖又特別..-v-
嘻.."
番到學校勁肚餓呀!!我同個FD好快咁食完..
就落去買野飲同睇師姐們整"啦波"-w-
舒服晒...哈哈..-0- 好累喔..!訓陣先..-3-"
掰..