2009 年 4 月 15 日  星期三♥ 


15~4~2009  

完來矮係好多野都做唔到
比人話係小朋友.
成人比人串.
真係. 做好多野都係高唔到囉
睇住d朋友係咁高係咁高
而自己就完地踏步
d人話. 打籃球會高架. 游多d水都會高架.
我兩樣都做曬. 點呀!以加都係咁矮啦
想媾女. d女都嚴我自己矮.
吓.........天呀!以時先比我高呀!
打籃球. 游水. 我都做過啦
點解都唔比我高呀!
之前打左成幾個月波.
1cm都冇高過.
點解我要遲發育呀
比我以加發育得唔得呀!
我想試下排隊排後面
係班房坐後面.
我好多野都好想試.
我好想160cm
我好驚我以加再唔高.
我以後都冇得再高呀!!!!!!
好驚呀!!!!!!!!!!!!
我唔想比人再串我
比人話我係矮仔啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我既人生點解要咁.
要受到咁多既錯折
高度以樣野.
係得眼中. 開始變得愈黎愈重要啦
我想高呀!!!!!!!!!!!!!

           
`記得要c0mment啊=]:2009-04-15 08:43 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


taylor825
暱稱: ♥東仔♥
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
最近訪客
最近沒有訪客