|
| 9~4~2009 |
|
今日早上同黎東打波=]
打左好耐.
好有默契呀^_^
緊住去左搵呀途(比d野佢)
緊住番屋企換3
than搵謝効
琴日去左波樓
同謝効同呀b打桌球
我地做左桌球天王呀-v-
好正呀!
洗左我同呀B$195-.-
講番今日.
謝効走左之後一震我都走左
去左搵細細係個到. "
好正呀同細細玩=]
玩左好耐-v-
跟住7點半陪細細搭車
我就番左屋企啦
如果有人約我出街就打比我or add我啦"
掰掰=]
|
| `記得要c0mment啊=]:2009-04-09 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 102 | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | ... | 148 | »
|
|