琴晚打俾明仔∼佢叫我去佢屋企...佢話有k索wor∼之後就出左去啦..
佢撚到佢話同條女屌緊西wor∼仲叫我唔好入住wor∼仆街仔黎嫁@@”
水9我過去∼∼之後到左12點4我再上去!∼跟住就入左佢屋企啦∼∼
跟住過多一陣∼輝仔都黎左啦∼∼佢拎左dk∼我覺得今次d k唔係幾得呀∼
我hi撚左都冇上次咁好玩@@”
之後我地就訓覺啦∼∼訓訓下叫我煮野食呀><”
仆街∼∼仲要我洗埋d野∼∼係咪人黎嫁@@”
今日啊bee上con呀∼∼希望佢可以出番黎啦∼好掛住佢呀∼∼
我而家真係好想見到佢呀∼∼有好多野同佢講呀∼∼
因為我地而家知道玉玲唔係我地真正既好朋友low∼
佢有事先會搵我既∼冇事就唔搵∼佢又講到好想搵我地∼∼跟住又冇搵啦∼∼唔知佢想點low∼
成日話黎搵我∼又係冇既∼大話精∼成日水9我@@”而家9到我對佢好失望∼∼仲有小小唔鐘意佢tim∼!@@
同啊bee友誼第一呀^^
唔拍拖係最好嫁^^嘻∼


愛上你 卻令我這麼的生氣
你知道嗎 我如何吞聲忍氣
放棄你 自問我不甘心拋棄
再愛一次 會否更可悲
講愛你 未及最初相識的你
就算賭氣 我對你也算是未離未棄
無奈到最後我承受不起

|