今日成日係屋企呀∼好悶呀...之後就打左俾珠珠同佢傾電話∼∼好開心呀∼∼
約左佢聽日出街呀∼∼跟住有個男仔之前識既∼佢叫我地去搵佢wor∼
唔知去唔去呀∼
我真係好想同鐘意既人十指緊扣呀^^
之前界嫁><
介指呀><之前同佢一人一隻嫁@@”但係而家好憎怇呀
我隻手呀∼寫左好唔捨得一個人呀∼就係你呀,仲唔知係邊個??咪係你low∼睇緊我日記果個呀.如果就既話就黎同我講聽啦∼唔知可以問我嫁..嘻∼!!!!!!