今日又要番工啦∼好累呀...因為琴晚我有個fd生日..之後去左唱k呀∼∼
呵∼好好玩呀^^嘻∼跟住我同啊偉玩大話(色中),輸左就要飲酒..之後我地未
玩之前就一人飲左一小小先..,果晚飲左好多呀..=.=
又唔知自己做緊乜啦,,又傻撚左啦/..嘻∼
之後我個fd啊偉佢照顧我,,好似我老母咁..呵∼∼
俾我拉撚左入女次倍我放水∼∼好9笑呀..
但係今日就好撚累啦∼∼訓唔知醒呀∼∼番到去三姨話(早知你會訓唔知醒嫁啦)
哈∼∼之後5點就收左工啦/....好開心呢...
跟住打左俾啊倫呀^^嘻!!好開心呀..
同佢陣左一陣呀...呵∼∼∼∼∼