今日10點幾起左身啦~唉...頂..因為有野做呀~~仆街~~~去到12點四先番到屋企low
左撚住晒!!∼之後打左俾啊倫∼同佢傾左一陣...跟住無啦啦就同啊紫打交啦∼
頂∼∼我好傷呀∼∼嗚嗚!!佢冇傷痕呀!!嗚∼∼小佢
之後佢個仆街叫我同佢一齊出街wor∼咁鬼好死既∼∼
跟住六點幾就番左屋企!!....頂∼∼∼∼
之後啊咩同啊倫一齊打黎∼∼我都唔知聽邊個電話好@@”
最後都係聽左啊咩電話!!