今日好早就起左身啦∼好唔開心呀∼!琴晚佢傷到我個心呀><”
佢講既野係假嫁∼全倍都唔係真嫁∼!!嗚嗚∼∼我啊哥講得岩呀
男仔真係冇個好人∼都係呃人嫁∼我以後都唔會信男仔講既∼∼∼
你同我記住呀∼∼我會恉死你嫁啦∼ 我唔會再打俾你!!!!!!
唉!!!就過年啦∼開心d先∼希望有新既開始啦!!∼∼∼∼∼