好耐冇打過日記啦∼而家打番先!!今日訓到11點4就先左身啦∼@@”我仲想訓嫁∼但訓唔著呀∼∼
前幾日係2/14情人節..嘻∼果晚佢同我情人節快樂>3<好開心呀!!雖然同佢散左..但係搵到
一個;仲好過佢既男仔∼仲對我好好tim^^嘻!!好開針呀>3<”我愛你呀∼老公仔>3<啜卜∼
果日好多人打黎搵我呀∼好鬼煩呀!!我睇睇下電視暈Q左!!幾正呀!!呵∼唔洗聽到電話!!...
今日起身做左好多家務呀∼∼呵!!@@”真係唔想做呀∼∼仆街!今日個個番晒學!得番我一個人係
到!!頂∼我都想番學呀∼早知就讀番書啦∼我見d人讀得咁開心@@”自己好想讀>3<唔制呀!!
希望星期六會冇事啦∼∼
|