今日12點就起左身啦∼之後就洗白白!!之後就打左個電話俾佢∼我問佢係咪唔記得左我∼佢話冇呀!!
跟住到左4點幾就出左去啦∼去左勝華呀!!呵∼好開心呀!見到有好多人呀∼∼
唉∼仆街..!!6點就番左屋企啦∼∼
平時一定要6點前番去∼∼嗚嗚∼∼好慘呀!!!