今日11點幾俾人嗌醒左∼頂@@”之後就做屋企野∼∼今日係最後一日啦∼
我好擔心有事呀∼唔知啊哥會唔會幫我呢∼有d擔心呀∼∼11點半之後會
點呢∼?我仲未知呀!@@”嗚嗚..................
不過算啦∼e次死就死啦∼鬼叫我信錯人咩∼唉...,真係冇野好講low
但係我唔想佢啊妹有事呀∼我自己一個有事就算啦∼∼仲帶壞左個啊妹∼∼∼
真係衰呀><嗚∼希望今日冇事啦∼