今日好早就起左身!之後就俾人叫左出去買野∼頂∼人地都未訓完@@”嗚∼好慘呢@@∼
之後我就叫左啊紫倍我去∼!佢條仆街仲要係咁話我@@”嗚!!我真係唔想再留係到
咁如果走左就僧冇自由∼唉∼琴晚發左個好唔悶心既夢呀><”.......
我見到<佢>同...都係唔講啦∼唉∼而家好唔開心呀
至從同浩然散左之後冇一次係開心過∼一次都冇呀∼但係我自己仲要係人地面前撚係開心咁
我唔想再係咁呀∼我好想大喊一場呀∼但係我自己仲要係人地面前講到自己冇左‘佢都可以生存到
嗚∼∼∼但係有人次我係為左佢飲大左呀∼我係咁吵∼仲俾啊紫打左一把∼好痛∼∼嗚
我而家真係對男仔冇feel啦∼我只係想要d可以講心事既朋友仔呀∼

|