今日好早就俾我老豆叫左起身做野呀><”真係慘呀∼之後做到2點幾個陣就打左個電話俾:佢:嘻∼佢聽我
電話呀∼呵∼我問佢(你做咩唔聽我電話∼)佢話:(我冇呀∼!係我電話冇電先會咁姐∼我點會唔聽你電話呀∼)
就係咁啦∼呵呵∼好開心呀∼佢理番我啦!!係我自己多心姐∼∼以為佢唔理我∼∼跟住4點半就落左街同我d fd
玩...好開心呀∼∼但係琴日我聽琳琳講∼話田田要入女童院..嗚嗚∼好慘呀!!!..琴日好黑呀∼見到個死老景
妖∼就係仆街∼之後就見到家姐∼同佢講左好多野∼佢對我地真係好呀∼∼佢好錫我地幾個∼雖然佢唔係我地親家姐∼但係
對我地好好low∼佢仲話有人ha我地要話佢知wor∼嘻有家姐係到一定唔會俾人ha∼∼
|